Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Olyckligt kär och ilska.

Av - - - 16 januari 2014 23:30

Finns det ingen jag kan prata med? 
Jag mår bara dåligt hela tiden!
Idag gjorde jag och min "ex-pojkvän" slut för typ 8:onde gången.
Och jag kär i en annan kille efter ett tag när vi höll på att bråka och då det inte kändes som vi inte ens var ihop.
Han älskar mig fortfarande men han ljuger nu tydligen om att han har en ny flickvän.
Som om jag skulle tro på honom efter att han har ljugit om att hela hans liv!
Ångrar att jag träffade honom från första början.
Jag cuttar mig igen, för att jag mår dåligt och inte för uppmärksamhet.
Det finns ingen som har samma problem som mig.
Men iallafall, han sa till personen jag var kär i (jag skrev om honom den 7 Juni om ni kollar längre ner).
Men det visade sig att han var kär i någon annan och det säger då mitt ex till mig för att göra mig arg.
Jag blev ledsen såklart, varför ska kärlek vara så jävla komplicerat!?
Kommer vara olyckligt kär länge...
Jag har blockerat mitt ex överallt så jag inte har kontakt med honom, hatar han så enormt mycket!
Han har förstört mitt liv!
Jag vill bara lägga mig ner och dö, alla verkar må så bra.
Ha många vänner som bry sig, de kan få ett förhållande på nolltid.
Vadå? För att jag är den personen som är tyst och inte gillar folk ser alla mig som ett hot.
Jag är trött att behöva må dåligt!
Jag vill inte blanda in socialen eller något, jag vill bara ha hjälp!
Jag har frågat Bris en gång men de svarar inte!

Nu har jag massa sår på mina armar.
Har inget att leva för längre...

Tänk hur allt ändras nu efter det, jag och personen jag är kär i kommer inte prata lika mycket.
Det kommer vara annorlunda.
Jag vill bara dö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 17 januari 2014 22:32

efter tröttnandet på detta flyttar jag till tumblr typ

Av - - - 4 december 2013 20:38

Vad fan har jag gjort!? Jag har cuttat mig själv bara för att få uppmärksamhet! Jag är inte klok! Min kille vet om det och han är orolig för det. Jag låtsas som att jag gjorde det och då ville han ha bevis. Så... jag gjorde det på riktigt i...

Av - - - 21 oktober 2013 15:49

Efter sommarlovet har allt förändrats. Killen jag var kär i är fortfarande bara min vän. Min bästavän är sur på mig och därför undviker hon mig och pratar inte med mig. Och något mer ni borde veta... hmm... Jag är inte singel längre, jag är t...

Av - - - 7 juni 2013 16:14


Idag är jag glad. Väldigt, väldigt glad. Varför? Ja, det vill ni nog veta, och självklart ska jag berätta vad. Killen jag är kär i ska ringa mig ikväll, det sa han innan jag gick hem. Men det är inte allt, han sa att jag och han kanske kund...

Av - - - 2 juni 2013 22:40


Va, är jag mobbad? Jag skulle inte direkt kalla det mobba längre, alla som gjorde det har slutat. Det var bara i 4:an dom retades lite eftersom de tyckte att det var roligt at jag jaga dom för att jag var längre än dom. Jag sa det till mina 2 k...

Presentation


Välkommen till min lilla blogg! Jag bloggar om mitt liv, allt består av kärlek, hat och svek. Va? trodde du inte att en 12-åring skulle kunna berätta allt om sitt liv? Jodå, följ denna bloggen så ser du.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards