Direktlänk till inlägg 21 oktober 2013

Allt har börjat om!

Av - - - 21 oktober 2013 15:49

Efter sommarlovet har allt förändrats.

Killen jag var kär i är fortfarande bara min vän.

Min bästavän är sur på mig och därför undviker hon mig och pratar inte med mig.

Och något mer ni borde veta... hmm...

Jag är inte singel längre, jag är tillsammans med en 17-åring.

Många i skolan pratar om det och de frågar alltid den frågan: "Är du ihop med en 17-åring".

Och de alla får samma svar.

Han och jag har inte träffats irl, utan vi pratar på Skype, Kik och ett spel som heter Moviestarplanet.

Från första början gick jag in i ett chattrum vid 01.00 en Söndags natt, och där var han, i det chattrummet.

Vi började prata och vi blev vänner, efter ett tag ville han bli tillsammans på spelet.

Och efter det började vi få kontakt utanför spelet, t.ex på Kik då.

Vi skickade bilder på varandra.

Om man ska beskriva honom är han snäll, rolig, söt och charmig.

Han har även sårat mig rejält och jag har flera gånger velat göra slut, varför?

Jo, han har sagt att han varit otrogen, och jag har trott på det, och en dag säger han att det hela var fake.

Han ville bara "testa" mig, men ska jag tro på det med?

Det kanske också är fake?

Han och min gamla bästavän som kallade mig för "hora" (ni kan läsa om det i inlägget nedanför)

har blivit typ "bästa vänner" och det stör mig eftersom hon är elak mot mig och han verkar inte bry sig om det även om han vet det.

Dom pratar hela tiden på Skype, dom pratar alltid om varandra och hon ska alltid vara med mig och han.

Liksom, han skriver även "vänskaps hjärtan" till henne.

Han säger även att hon är vacker och att hennes röst är vacker.

Och samma sak säger han till mig, jaha, ibland blir jag så trött på det.

Då stänger jag av allt så han inte kan kontakta mig.

Då vill jag vara själv och tänka över en del saker.

Jag kontaktade Umo.se för hjälp på vad jag ska göra med förhållandet.

Själv säger han att vår förhållande suger eftersom vi bråkar så mycket.

Här är en bild på vad jag skrev och vad jag fick som svar:


   

Detta skrev jag innan jag visste att han ljög...


Kärlek varar inte föralltid.

Älska så länge du kan, var lycklig.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 17 januari 2014 22:32

efter tröttnandet på detta flyttar jag till tumblr typ

Av - - - 16 januari 2014 23:30

Finns det ingen jag kan prata med? Jag mår bara dåligt hela tiden!Idag gjorde jag och min "ex-pojkvän" slut för typ 8:onde gången.Och jag kär i en annan kille efter ett tag när vi höll på att bråka och då det inte kändes som vi inte ens var ihop.Han ...

Av - - - 4 december 2013 20:38

Vad fan har jag gjort!? Jag har cuttat mig själv bara för att få uppmärksamhet! Jag är inte klok! Min kille vet om det och han är orolig för det. Jag låtsas som att jag gjorde det och då ville han ha bevis. Så... jag gjorde det på riktigt i...

Av - - - 7 juni 2013 16:14


Idag är jag glad. Väldigt, väldigt glad. Varför? Ja, det vill ni nog veta, och självklart ska jag berätta vad. Killen jag är kär i ska ringa mig ikväll, det sa han innan jag gick hem. Men det är inte allt, han sa att jag och han kanske kund...

Av - - - 2 juni 2013 22:40


Va, är jag mobbad? Jag skulle inte direkt kalla det mobba längre, alla som gjorde det har slutat. Det var bara i 4:an dom retades lite eftersom de tyckte att det var roligt at jag jaga dom för att jag var längre än dom. Jag sa det till mina 2 k...

Presentation


Välkommen till min lilla blogg! Jag bloggar om mitt liv, allt består av kärlek, hat och svek. Va? trodde du inte att en 12-åring skulle kunna berätta allt om sitt liv? Jodå, följ denna bloggen så ser du.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards