Alla inlägg under december 2013

Av - - - 4 december 2013 20:38

Vad fan har jag gjort!?

Jag har cuttat mig själv bara för att få uppmärksamhet!

Jag är inte klok!

Min kille vet om det och han är orolig för det.

Jag låtsas som att jag gjorde det och då ville han ha bevis.

Så... jag gjorde det på riktigt igår för första gången.

Sen fortsatte jag bara...

Han hade sagt till min syster på Facebook och hon hade bett mig komma till henne.

Så jag cyklade dit, och sen när hennes pojkvän hade gått frågade hon: "Hur mår du?"

Och jag svarade: "Bra".

Och så kollade hon noga på mig och sa: "Säkert att du mår bra?"

Så visade hon bild på min arm som hon mystiskt hade fått tag på.

Då visste jag att det var min kille som hade skickat det till henne och bett henne prata med mig.

Hon frågade hela tiden: "Varför gjorde du det?"

Men hon blev inte sur.

Hon sa till min bror att han ska följa med mig till kuratorn...

Nej, fan vad pinsamt!

Vad ska jag göra!?


Hjälp!


Presentation


Välkommen till min lilla blogg! Jag bloggar om mitt liv, allt består av kärlek, hat och svek. Va? trodde du inte att en 12-åring skulle kunna berätta allt om sitt liv? Jodå, följ denna bloggen så ser du.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards