Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Mobbad?

Av - - - 2 juni 2013 22:40

Va, är jag mobbad?

Jag skulle inte direkt kalla det mobba längre, alla som gjorde det har slutat.

Det var bara i 4:an dom retades lite eftersom de tyckte att det var roligt at jag jaga dom för att jag var längre än dom.

Jag sa det till mina 2 kompisar när vi gick i 4:an och dom lovade att inte säga det till någon.

Men nu i 5:an när jag väl kommit över det och är glad säger dom det till deras lärare.

Så en dag när jag hade lektion bad dom mig att komma ut för att jag, deras lärare och dom skulle prata om det.

Men seriöst, vet ni hur arg jag blev på dom?

För det första så gjorde en av dom det värre genom att säga att jag har haft självmordstankar.

Och nej det har jag inte.

Men vem fan säger det, det är privata saker!

Man säger för i helvete inte sådna saker till personer som personen det handlar om inte känner!

Det skapar ju bara problem!

Och i Fredags fick jag en lapp av socialen, att jag, min pappa, kuratorn, och typ någon annan skulle sitta och prata om skit som jag fan inte bryr mig om.

Vadå? Jag mådde bra ända tills detta!

Och man får ju absolut inte dra in socialen i saker om man inte frågat själva personen först!

Hur dumma får man vara? 


Livet leker, och det är inte alltid lätt.

Du har dina åsikter och känslor.

Ingen får bestämma över dig.

 


Ja, jag har börjat svära i mina texter allt eftersom jag är så irriterad.

Jag skulle prata med dom imorgon 3/5 klockan 11, det är ju skoltid!

Tror dom att jag är intresserad av att prata om irriterande saker?

Vad tycker ni, är det fel det dom gör?


 

Familj · Hat · Livet · Skolan · Socialen · Svek · Vänner
 
 
Piedra

Piedra

3 juni 2013 09:27

Nu har jag bara läst ditt senaste inlägg, så jag vet inte vad som har hänt tidigare. Men av det jag kan utläsa av ditt inlägg så tycker jag att de gör fel som drar in socialen, speciellt eftersom de gjort de utan att prata med dig först.

http://piedra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 17 januari 2014 22:32

efter tröttnandet på detta flyttar jag till tumblr typ

Av - - - 16 januari 2014 23:30

Finns det ingen jag kan prata med? Jag mår bara dåligt hela tiden!Idag gjorde jag och min "ex-pojkvän" slut för typ 8:onde gången.Och jag kär i en annan kille efter ett tag när vi höll på att bråka och då det inte kändes som vi inte ens var ihop.Han ...

Av - - - 4 december 2013 20:38

Vad fan har jag gjort!? Jag har cuttat mig själv bara för att få uppmärksamhet! Jag är inte klok! Min kille vet om det och han är orolig för det. Jag låtsas som att jag gjorde det och då ville han ha bevis. Så... jag gjorde det på riktigt i...

Av - - - 21 oktober 2013 15:49

Efter sommarlovet har allt förändrats. Killen jag var kär i är fortfarande bara min vän. Min bästavän är sur på mig och därför undviker hon mig och pratar inte med mig. Och något mer ni borde veta... hmm... Jag är inte singel längre, jag är t...

Av - - - 7 juni 2013 16:14


Idag är jag glad. Väldigt, väldigt glad. Varför? Ja, det vill ni nog veta, och självklart ska jag berätta vad. Killen jag är kär i ska ringa mig ikväll, det sa han innan jag gick hem. Men det är inte allt, han sa att jag och han kanske kund...

Presentation


Välkommen till min lilla blogg! Jag bloggar om mitt liv, allt består av kärlek, hat och svek. Va? trodde du inte att en 12-åring skulle kunna berätta allt om sitt liv? Jodå, följ denna bloggen så ser du.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards